Onze dienstverlening en kosten

ONZE DIENSTVERLENING EN KOSTEN

Wij vinden persoonlijke aandacht heel belangrijk. Niet alleen bij het afsluiten van de hypotheek, maar ook gedurende de looptijd.

Het hele hypotheektraject bestaat uit een aantal fasen.

De eerste fase is het Oriënteringsgesprek.

Dit eerste gesprek is geheel vrijblijvend. Tijdens het gesprek vertellen we wat we voor je kunnen betekenen en wat de kosten zijn. Daarna beslis je zelf of je gebruik wilt maken van onze diensten.De tweede fase is de Inventarisatiefase. Hierin inventariseren wij uitvoerig de wensen, doelen, kennis met betrekking tot uw financiële situatie en de risicobereidheid.De derde fase betreft de Analyse en Adviesfase. Hierin wordt getoetst wat de mogelijkheden zijn en adviseren je welke producten hierbij passen.

De vierde fase is de Bemiddelingsfase. Wij vragen voor jou de offerte aan en bespreken deze met je. Wij zorgen dat alle stukken worden verzameld, ingevuld, ondertekend en verstuurd. Wij onderhouden onder meer de contacten met de bank, verzekeraar en de notaris en bewaken de voortgang.De vierde fase betreft de Nazorgfase. Gedurende de looptijd zal je persoonlijke situatie wijzigen. Je kunt te allen tijde bij ons terecht voor al je vragen met betrekking tot je financiële situatie. Wij leggen klant- en adviesgegevens vast in een persoonlijk dossier.

De kosten van het advies zijn afhankelijk van je persoonlijke situatie en van je wensen. Meer informatie over onze dienstverlening vind je in onze dienstenwijzer en dientverleningsdocumenten (Fixd Dienstenwijzer, DVD Hypotheek, DVD Vermogen, DVD Risico).